Dárková sada v dárkové krabičce CITRON. Med, esenciální olej a vonná esence
Popis
Připraveni dát! Sada je krásně zabalená v dárkové krabičce.
Dárková sada "Lemon":
Masážní med . Směs medových a levandulových, citronových, mátových esenciálních olejů pro masáž těla při saunování. Používá se k regeneraci pokožky. Vhodné pro všechny typy pleti. Hmotnost - 250 g.
Med je jednou z nejlepších přírodních látek vyživujících, zvlhčujících a tonizujících pokožku. Nasává vlhkost ze vzduchu a dodává pokožce pocit jemné svěžesti a příjemného tepla v těle. Při použití medu během saunování se doporučuje ponechat jej v sauně, aby byl tekutý. Na prohřátou pokožku se doporučuje jemně aplikovat a masírovat směs medu. Zůstaňte v teplé místnosti nebo páře 10-15 minut, dokud se vaše tělo nezahřeje a nezačne se potit. Poté si dejte teplou sprchu bez použití mýdla a šamponu.
Mátový esenciální olej . Mátový esenciální olej se vyrábí z máty peprné (Mentha piperita L.) hydrodestilací. Olej se používá při různých gastrointestinálních poruchách, stimuluje funkci jater, snižuje složení žluči. Esenciální mátový olej dokonale bojuje proti zápachu z úst způsobenému zažívacími potížemi, zlomenými zuby nebo kouřením, pomáhá při nachlazení: sinusitida, bronchitida, záněty horních cest dýchacích, astma. V aromaterapii se éterický olej používá při oslabeném organismu, snižuje únavu a deprese. Odstraňuje bolesti hlavy, svalové křeče, posiluje cévní stěny. V dermatologii se esenciální mátový olej používá k péči o podrážděnou, zčernalou pokožku, při léčbě dermatitid, ekzémů, kopřivek.
Indikace : žaludeční křeče, kolika, průjem, nevolnost; laryngitida, bronchitida, chřipka, zánět horních cest dýchacích; zánět kůže, černé tečky, herpes, dermatitida, svědění, bodnutí hmyzem; menstruační poruchy; migréna, závratě, hemoroidy, bolest zubů; hněv, strach, duševní únava, neuralgie; bolesti svalů, křečové žíly (pokud nejsou uzliny a záněty). Způsob a cesta podání . Do koupele : 9-10 kapek (kapky rozpusťte ve sklenici kefíru, jogurtu, mléka nebo smetany nebo lžíci rostlinného oleje, případně smíchejte s trochou medu). Na masáž : 6-7 kapek ve 20 g esenciálního oleje: broskev, jojobový, mandle, meruňky, pšeničné klíčky, cedrové ořechy. Doma lze jako hlavní olej použít kukuřičný, olivový nebo sójový olej. Inhalace : 2-4 kapky do 1 litru horké vody. Pro aromatickou lampu : 1-2 kapky na 5 m2 prostoru místnosti. POZOR ! Nepoužívejte v těhotenství. Nepoužívat v kombinaci s chemoterapií. Před použitím proveďte test snášenlivosti esenciálního oleje. Pouze pro vnější použití!
Aromatická esence RENTO "Citrón" . Aromatická esence Rento, vůně citronu. Objem - 400 ml. Použití: 40 - 50 ml vůní smíchat se 4 l vody a nalít na horké saunové kameny. Kvalitní výrobek vyrobený ve Finsku! Rento je rodinná firma se sídlem ve Finsku. Dlouholetá tradice finského saunování a výjimečná kvalita a design produktů Rento se spojují a vytvářejí v koupelně skutečný pocit. Jedná se o produkty s elegantním, jednoduchým a čistým designem, které odrážejí všechny nejlepší tradice finské kvality. Od roku 2012 produkty Rento zdobí sauny luxusního hotelového řetězce Scandic Tampere Station.
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.